mervemom24 Kızlar fitile yeni başladım bebek normaline göre aşağıda olduğu için erken doğumu önlemek amacıyla ama fitili kullandığımdan beri inanılmaz akıntım var su gibi vajinalden kullanıyorum bu durumu yaşayan varmı
Babyluv mervemom24 evet bende kese de kanamam var diye kullanıyorum akıntı normalmiş fitil fazlasını atıyormuş
betul1- mervemom24 bende kullanıyorum bende de akıntı fazla plesanta asagıda olduğu için kullanıyorum
Mavi_rella mervemom24 canım sen kaç haftalıksın bilmiyorum ama korkma sakın. Ben 6 haftalıktan beri kullanıyorum. Şimdi 32.haftayı bitirdik 33 e geçicez doktorum 32.haftada bırak demişti. Ve bende inanılmaz akıntı yaptı o prosgestan valla kabuslarım oldu 😂 hatta bazen yanma bile yapıyor vajinada 😋😋
mervemom24 Babyluv normalinden fazla olunca korktum açıkçası siz kaç haftalıksınız kanamanız neden olmuşmuş rabbim sağlıkla kavuşmayı nasip etsin inşallah
mervemom24 Mavi_rella 27+6 yım bugün bebek biraz aşağıda o nedenle kullanıyorum inşallah erken doğumu önler de zamanında sağlıkla kavuşabiliriz
mervemom24 Mavi_rella inşallah canım bende öyle yapıyorum bakalım rabbim sağlıkla kavuştursun tam zamanında inşallah hepimizi 🌼