Sifa01 6+4 olduk bugün kontrole gittim 3 adet kese gördük biri kanama alanı olabilir ikiz ya da üçüz dedi kalp atışı ve bebek görmedik dedi 10 gün sonra tekrar çağırdı bebeği ileriki haftalarda gören var mı
Sushimmm Sifa01 evet benimde çift yumurta ikizi İlk öğrendiğimde kanama alanı demişti şimdi 25.haftadayız biraz daha bekleyin Bana söylediklerinde olma ve olmama ihtimalini hep göz önünde bulundurmuştum sonradan çok üzülmemek için
Sushimmm Sifa01 4haftalıkken hamile olduğumu ve birinin kanama alanı olduğunu %90 ihtimalle çok ümitlenme demişti 2 hafta sonra yine gel bakalım demişti 6. Haftada gittiğimde net ikisininde kalp atışını duymuştum
nadide_cebe 5 haftalıkken öğrendim canım ben çift yumurta ikizi olduğunu yolk keseleri görünüyordu sadece ufacık 7+6 da kalp atışlarını duyduk çok şükür şu an 24+1 deyiz 🙏🏻🤍 inşallah sende duyarsın Allah büyük merak etme