Merhabalar adetim her ay düzenli oluyordu fakat bir hafta önceden ağrılarım başlıyordu ve günümde oluyordum şöyle bir durum oldu korunmasız cinsel ilişki sonrasında bu ayki reglimde regl ağrısı değilde farklı bir şekilde sağ kasığımda kramp gibi bi kaç kez ağrı hissettim 13 gün öncede kan testi verdim fakat hcg 0.2 çıktı iki gün öncede verdim yine 0.2 çıktı bugün göğüs hassasiyeti ve ağrılarım azaldı fakat reglim 3-4 gün gecikti beyaz akıntım var hala devam ediyor aralıklarla geç döllenme olabilirmiş haftaya tekrardan test vericem bu durumu yaşayan varmıydı acaba teşekkürler…