Bahar5234 Hamişler merhaba 22+3 hamileyim sanırım üşüttüm belim agrıyor ve idrarımda yanma var ilaçsız nasıl geçirebilirim bide limonlu su içiyorum fayda edermi bilgisi olan
Kaannur En az 3,5 litre su iç ama yine de canım doktora görün sana ilaç verir ona göre evde tedaviyle geçmez çünkü