Kizlar merhaba 38+3 üm çok sıkıntılı bir kabızlık sorunu yaşıyorum kullandığım demir ve kan ilaçlarından olduğunu düşünüyorum afedersiniz ama resmen kömür gibi simsiyah ve asla tuvalete çıkamıyorum. Decavit ferrum coledan d kullanıyorum aynı sorunlari yaşayan var mı 😔