Merhaba kızlar, sat 23 kasım uygulamaya göre bat 25 aralıktı hala adet olmadım bu ay uygulamaya göre değerlendirdim. Yumurtlama günüm 12 aralıktı o güne kadar hemen hemen gün aşırı değerlendirdim bir de en son ilişki 16 aralıkta oldu. Dün adetim gelmeyince kan verdim beta 0 çıktı bugunde gelmedi ve hala adet belirtim bile yok beyaz akıntım azalmıştı tekrar şeffaf akıntım var. 16 aralıkta ki ilişkide hamile kalsaydım 25 aralıkta ki kanda çıkar mıydı? (Geç döllenme olsa bile)