Arkadaşlar merhaba, yıllar sonra tekrar buraya döndüm umarım boşuna dönmemişimdir😂 3,5 yaşında bir oğlum var ve ben ikinciyi istiyorum inşallah nasip olursa. Normalde doğum kontrol hapı kullanıyorum ama 4-5 gün içmedim ve üstüne korunmasız ilişki yaşadık. İlaçtan sonra etkisini yitirmesi için bir süre var mı yoksa bırakınca direk hamile kalınıyor mu tecrübeli annelerden yardım bekliyorum. İlk gebeliğimde de tekte hamile kalmıştım. O zaman reglimden 10 gün sonra falandı sanırım ama şimdi 5 gün sonra oldu ilişki bunların bir önemi var mı benim 3,5 yılda kafamda büyün bilgiler silinmiş beni aydınlatın lütfenn💃🏻