Kaderyusra 14 haftada özelde %80 kesin kız dedikleri bebeğimin 21de devlette erkek olduğunu şöylediler buraya da atmıştım hatta bende post açıp herkes erkek demişti bir kişi hariç o da kordon bence o demişti ama insan bi garipsiyor 🤣 bugün detaylı ultrasonum vardı doktor %100 erkek bu hersey ortada zaten sen bile görüyorsun dedi🤣🤣 edepli çocuğum göstermedi bu zamana kadar 🤣
İlk gebeliğimde de detaylı ultrasona kadar doktor erkek dedi detaylıda kız olduğunu öğrendim 🤣 şimdilerde 5 yaşında💖🤣