dml33 Eminel evet diyetle dengelersnz ekmegi azalt pirinc patates makarna yeme tatli zaten bırakamalisin hemen dusuyo
Nira zynpnil benimde gebelik şekerim var bazen beslenme düzenim aynı olsada yüksek çıkabiliyor yada canım bişey çok çekerse diyetim dışı yersem yükseliyor tabi böyle durumlarda yürüyüş yapıyorum bir de tarçınlı su şimdiye kadar düşmediği hiç olmadı
Usakli64 Buse123 benim bebegim şeker nedeniyle iriymis üstelik 34.hafta itibariyle dönmemiş 2-3 hafta sonra sezeryanla dogum yapacagim insallah
Buse123 Usakli64 Benim ikinci testim normal çıktı çok şükür.. Allah kavuştursun sizide sağlıklı olsunlar 🙏🏻
Usakli64 Eminel 50lik seker yuklemesinde aclik 81 tokluk 185 ti.. Diyetisyene gittim 10 haftadir dengede tutuyorum ama son gunlerde daha yüksek.. Genelde hamileligin son haftalarinda şeker dengesizlesiyormus
Eminel Usakli64 evet cnm ya ne kadar dikkat etsek de yani benim 150 civarı sonrasında düşüyo, inşallah bebişlerimize zararı olmasın da
Gulhan2692 Benimde var gebelik sekerim 24.haftadan beri diyet yapıyorum, çok şükür 38 haftalık olduk 37 de bebeğim 3kiloydu doktorum haftasıyla uyumlu gidiyor şekerle alakalı bi sorun yok şimdilik normal gözüküyor doğum dedi. Değerlerim de yüklemede yüksek çıkmıştı ama açlık tokluk 3 aylık şeker ortalaması normal çıkmıştı. 15 günde bir endokrin ve diyetisyene kontrole gidiyorum. Açlıklarım 70-85 çıkıyor tokluklarim en fazla 110 cıktı bugüne kadar çok şükür normal gidiyor değerlerim Allahın izniyle az kaldı doğuma da 😊 Rabbim hepimizi sağlıcakla kavuştursun. Bende arada kaçamak yapınca bol yürüyüş hareket ve limonlu su içiyorum yükselmesin diye. Birde tokluklarimi 2.saat ölçüyorum doktorum özellikle 2.saat diye not aldı bazı doktorlar 1.saati bazıları 2.saati doğru kabul ediyolarlarmis
Usakli64 Gulhan2692 benim dr 1. Saat olc dedi 2. Saat 100 cikiyor ama 1. Saat 130un 140in üstünde cikiyor bazen 160 170... Bebegim 34. Haftada 3 kg olmus ve artik dönemez dedi dr
Gulhan2692 Usakli64 diyet yapiyomusun canım şey yap mesela kendine göre takip et yediklerini ne yediğinde yüksek çıkıyor onu takıp et bazılarında tam buğday ekmeği var listede ama yedigimde yükseltiyor diyenler olmuştu ekmeğini falan degistirirsin duruma göre belki etkisi olabilir
Sofita Buse123 benim.de oyle hatta bu yuzden amniyon sivisi fazla dedi doktor, karbonhidrati sekeri komple kes yoksa haftaya dogar bir anda dedi. 34. Haftadayiz bu arada suan 1 ay ciddi diyet onerdi. Karbonhidrati kesin komple
zynpnil Nuris_3461 endokrin yükleme sonucunuza göre takip başlatıyor. Diyetisyen size bir liste hazırlıyor size bir karne çıkarıyorlar haftalık veya iki haftalık kontrollerle şekeriniz takip ediliyor.
Nuris_3461 zynpnil sağol canım şuan diyet yapıyorum arada kaçsa da tekrar açlık şekeri me baktıracam eğer gene fayda ermezse endokrin e gideceğim kendi doktorumun kontrolü altında