Tugbakrkmz yok yine tedbirli olmak lazım ben de çok ağrım oluyor kesin bişiler ters gidiyor diye eşimi arkadaşlarımı bunalttım ama kese büyüdüğü için normal olduğunu söyledi doktorum stres yapma o zaman daha çok ağrıyo gibi hissedersin ve regl olmadığın için vücut ona adapte olmaya çalışıyo bi süre sürekli olcak gibi ağrın olabilir