Kızlar 35 haftadan itibaren perinatolojiye haftada 2 geliyorum 3 gün arayla. Hastane çok uzak ve gelip gitmek artık beni çok yoruyor. Bende 9 gün sonra kadın doğuma randevu aldım 38.haftaya 3 gün kala. Böyle gitsem kötü mü olur. Yoksa 3 gün arayla gitmeye devam mı etmeliyim. Gelişim geriliği var ama doktor hareketleri iyi 38 haftayı bekleriz dedi. Ne yapsam