Dvnv Şu an 30 hafta oldum ilk haftadan beri ne yesem kusuyorum her gece 2 sabah 1 prilam ve onzyd alıyorum bana mısın demiyor sadece 2-3 e düştü kusma içmezsem 8-9 , bi ara iyi gibi olunca onzyd yi kestik doktoruna danış bence geçmeyedebiliyor
richgirl10 Fnd25 neye göre serum önermiyorlarmış. 28 haftalık hamileyim bu zamana kadar serum ve ilaçlarla ayakta kaldım. Günde 15 kez kusuyordum ya lütfen serum istediğinizi söyleyin. Yada prilam yerine başka ilaç yazsınlar. Başka seçenekler var o ilaçlarıda kullandım
Tubsav Fnd25 aaaa benim o kadar ağır bulantım olduğu halde her iki gebelikte prilam hemen kesti. Akşam 3 tane almayı denediniz mi
aybukee10 Fnd25 bu süreçte genelde haşlanmış patates yiyebildim ve soğuk su iyi geliyor cok aşırı da soğuk olmasın
aybukee10 Fnd25 beslenemiyorum diye de korkma doktorum ilk 3 ay senden beslenir sen ilk 3 ay hayatta kalacak kadar ye yeterli demişti yiyemiyorum diye vicdan azabı duyma
aybukee10 Fnd25 inan ben de aynı kötüydum 5.haftadan 14.haftaya kadar kabus gibiydi. 5.hafta prilam başladım başta etki göstermiyor ama pes etme duzenli kullanınca etki ediyor gece yatmadan iç çok kötüysen sabah uyanınca iç ve öğlen iç düzenli de etki görürsün ben onun sayesinde en azından nefes alabildim 8.hafta civarı ve 14u geçince geçiyor merak etme
Fnd25 aybukee10 doktor söyledi o konuya çok takılmıyorum şuan ama kendim çok kötüyüm ben su bile içemiyorum çalışan biriyim her günüm ayrı bi kötü geçiyor
Tufan_aras Fnd25 ah be güzelim benim 3. Gebelik hepsinde öyleyim 12. Haftaya doğru hafifliyor Allah yardımcın olsun prilam gece yatmadan aynı saatte 2 tane iç devam ederse doktorunla konuş değiştirebilir ilacını