Kızlar 5 Aralık’ta letuya başladım adetin 3.gunu 10 Aralık’ta bitti günde iki defa kullandım ama iğne vermedi doktor 3 gün var adetime bugün test yaptım negatif sonuç benim gibi olan var mı sonradan pozitif sonuç alan letu daha etkili demişti oysaki doktor 🥺