Gebe1ben Geceleri çok kalp sıkışmam oluyor bayılacakmışım gibi oluyor 3 aylık hamileyim sizede oluyor mu
Musilk-1 Gebe1ben canım hamile değilim doktora gittinmi bilmiyorum benimde sürekli ağrıyordu doktora gittim kalbinde birşey yok kasların ağrıyor dedi üşütmedende olabilir bide ben sigara içiyorum
TKumsall Gebe1ben kalp kapakciklarini felan iyice kontrol ederler bı rahatsızlık çıkarsa ona göre yol izlerler bebis büyüdükçe daha çok sıkışma hissi oluyor çünkü
Gebe1ben Musilk-1 ben sigara kullanmıyorum önceden sık sık olurdu şimdi ara sıra oluyor geçmiş olsun bu arada 🤗