Anneolsamkeske evet evet renkli veriyor yüzünün fotoğrafını. Hatta benimle aynı hafta gebe başka arkadaşım da gitmişti başka bir doktora, bizim fotoğrafımız çok daha netti. Yani bence sorularınızı önden hazırlayın sizde her ihtimale karşı, kendisi gerçekten güvenilir biriydi. Ayrıca ben riskli gebe kategorisinde olarak tavsiye ederim. Bekleme salonu küçücüktü ve aşırı sıcaktı. Ama bunlar önemli şeyler değil inanın ki. Doktorun tecrübesi ilim irfan seviyesi, yaklaşım biçimi çok daha önemli. İnşallah her şey gönlünüzce olsun.