Tam 7 gün önce doğum yaptım geçen hafta perşembe günü, sütüm 3. Gün akşamı damla damla geldı. Sütüm henüz artmıyor tek göğsümden 30 Cc gelıyor o kadar süt artar mı ılerleyen zamanlarda yoksa bu sekılde mı devam edecek. İlk bebegımde 120 Cc lerı gördüm 30 çok az şu an bıle mama takvıyesı yapıyorum ılerleyen günlerde hiç yetmez. Rezene çayı, lactamıl, bestlak damla, meyve düzgün kahvaltı yemek, Günde 4 tl su, kuru dut hurma herseyı yıyorum