ilkaysayy benim de ilk gebeliğim ikizdi. Birbirlerine cok yakinlardi yapışık olabilir dedi doktor 9 haftaya kdr bekledik gec dollenmedir diye ama kalp atisi duyamadik. Aldılar. Şimdi ogluma hamileyim. 4.5 aylik olduk. Korkma eger ilk gebeliginse %80 boyle durumlar oluyor.