orkidemm_ alttan muayene olmanda bir sorun yok 🥹 ben 1612 değerle alttan muayene ile gördüm keseyi, bugün 8+2 olduk bile 🤲🏻🥰 Allah sana da nasip etsin ama artışın çok güzell, dış gebelikte yavaş artıyor diye biliyorum. Benim de 3-4 kat artarak ilerledi ama tek gebelik 😂 kesen bence cumartesi net görünür 🥹 hayırlı olsun inşallah görünce haber ver çok sevindim