Abilikardesli ShutUp 18 haftalık olduk 13+3 iken kız demişti doktorum 17+4 ikende kız dedi de o yüzden sordum 17 haftadan sonra değişme ihtimali yoktur herhalde
Sedset Kızlar bugün tam 20 haftalık oldum ve bugün bir kaç kere karnımın dışarıdan da gözükecek şekilde oynadığını hissettim bebişkom mudur sizce yoksa daha erken mi
Sedset Sedset bu durum karnımın bir sağ tarafında bir de sol tarafında oldu sabit bir yerde değildi anlık ama çok kısa
Rozzzzaa keyfimin-kahyasi-misin ahah benim bebe de oyle eşime gel dokun diyince hareketleri.kesiyor resmen 😅😅
Abilikardesli ShutUp doktorumdan eminim arkadaşımada 12 haftayken söylemiş cinsiyeti değişmedi. Yani erken söylüyo ama yanılmıyo burda postları görünce bende şüphelenmedim değil ama bende değişeceğini sanmıyorum artık🙂