DnzTnr ben yaptırdım ikili test bu tarama testlerinden en güvenilir olan 2li diye geçiyor riskli çıktı hemde yüksek riskli gruptaydım , sonra fetal dna yaptırdım temiz çıktı şimdi neye göre bu testin doğruluk payı vardı . Zaten bu 2 li 3 lü 4lü tarama testi down sendromu veya edward sendromu için yapılıyor detaylı ultrasondada hiçbir bulgu yokken down sendromlu doğabiliyor çocuk şimdilik perinatolojiye gitmenize gerek yok yani fetal dna sonucunuzu beklemeniz yeterli