happy_El Kızlar selam, 5+0 Salı günü beta 1200dü alttan muayne ile kese görünmedi. Çarşamba günü beta 2755 çıktı. Cumartesi 5+3te bu artışa göre kese görünür mü. Cumartesi her sey yolunda olursa beta 5000 falan olur
happy_El happy_El özele randevu alıp gideceğim betası yüksek olup görmeyen varsa boşuna gitmeyeyim 2-3 gün daha beklerim
Hamide_00 happy_El görürsün canım ben beş haftalık da kese ve bebişimi gördüm değerim 5800 lerde bişeydi
Smiley87 happy_El bence acele etmeyin , beta artışınız zaten güzel , 2 hafta daha beklerseniz kalp atışını da görmüş olursunuz