Alp2108ask dediğiniz gibi çalışırken robot çok iyi oluyordu ama evde olunca beni de bunalttı. Benim robot süpürgem Philips bir sıkıntı da yaşamadım memnunum iki yılı geçti kullanıyorum. Diğer büyük süpürgem Bosch, çekimi iyi ama çok ağır bir süpürge. Şimdi çocukla pratik olur diye kablosuz dikey süpürge arıyorum ben de, Dyson v12 düşünüyordum ama philipse de bakayım, sizinki hangi model