Benimde 2 haftadır devam ediyor kanama alanı muhabbetim. Kesinlikle yat dedi işi gücü bıraktım yatıyorum. Ama sıkıldım yani, son bi kaç gündür kalkıp ufak tefek şeyler yapmaya çalışıyorum. Ama korkuyorum yaparken de. 12 haftadan sonra toparlanır dediler bekliyoruz mecbur. İyi olsun da bebiş gerisi önemli değil 😇