huysuz__ nazmiyeu7 nubu yeni oluşuyor bu haftalarda, şimdilik kız gibi düz nubu ama erken haftası yanıltıcı
nazmiyeu7 huysuz__ keseden tahmin edenler oluyo tabikide erken olduğunun farkındayım ama ilkinde oğlum vardı kesesi böyle değildi p yüzden sormak istedim
GZzzsss nazmiyeu7 ilk keseniz nasıldı ve cinsiyeti neydi ☺️ genelde keseden söyleyenler oluyor haklısınız insan merak ediyor bizde 7haftalığoz bende çok merak ediyorum tabiki hayırlısı 🥰
nazmiyeu7 GZzzsss ilk kesem fasulye gibiydi bu kadar geniş değildi ve bebek sağ taraftaydı erkek oldu bu kes sol tarafta ve yuvarlak ona göre baya geniş bende o yüzden sordum erken olduğunun farkındayız ama bi heycan
GZzzsss nazmiyeu7 bence kız bana göre yani benim de ilk kesem yuvarlaktı soldaydı kızım oldu ikinci gebeliğim ilk ultrasonum da yuvarlak kese soldan bakalım öğrenene kadar zaman zor geçiyor :)
Likoli  11+3 bana da bakabilir misiniz