Mrvsmt2502 Brcn11 ara ara sancınız çıkmış ama benim bu şekildeyken doktor sorun yok deyip gönderiyordu
Mrvsmt2502 Duyguerbasbozkaya alttaki cizgiler 100 r yaklaşır 3 4 sn kalırsa sancı var demek canım belli aralıklarla hep sancı olursa düznli sancı var demek
Duyguerbasbozkaya Mrvsmt2502 Hmm şuana kadar sanırım iki kez girdim sadece nstye doktor sıkıntı yok normal demişti yarın tekrar sokcak sanırım 38+3teyim
Brcn11 Duyguerbasbozkaya benimde şimdiye kadar alttaki dalgalanma 20e kadar çıkıyordu en fazla o yüzden sorun yok diyordu dünkinde biraz daha yüksek gördüm ama yine sorun yok dedi o yüzden merak ettim 38+2 benimde bugün 😇
Duyguerbasbozkaya Brcn11 Bende bugün nstye girdim yine sıkıntı yok bekleyelim dedi doktorum 😌 sizinle aynı gidiyoruz demek ki normal doğum mu sizin ki belli mi şuan 😌