Kızlar kontrolüm 7sinde bebegim yururken veya ayaktayken karnımda aşırı sertleşiyor kendini bi tarafa topluyor kafasi zaten yukarda makat gelis pozisyonunda duruyor oyuzden kaburgalarima batiyor sanki 🥴 karnimdaki sertlesme falan normal mi ? Yoksa daha mi erken gitmeliyim dr ? Korkuyorum erken gelecek falan diye ilk gebeligim birde herseye panik yapıyorum 😏