10+5 hamileyim şuan. Ayın 3üne randevu aldım o gün 11+6 olacağım ama ultrasonda 2-3 gün geri çıkıyor. O gün gitmem lazım kan sulandırıcı iğne kullanıyorum onu yazdırmam lazım iğne bitecek. Gittiğimde de 2li yapılsın istiyorum var mı o haftalarda yaptıran 12. Haftadan sonra yapılıyor diye biliyorum ben 🧐