Merve_31 Bugün bebeğimin üçüncü ay kontrolü vardı kızlar 400 gram almış bu ay anne sütüyle besleniyor sizce az mı ya sizin bebişler nasıl
Candyboy Aydan sonra biraz daha az kilo aliyolar ama biraz az kilo almış bebis yine kilosu ayına göre iyiyse sıkıntı olmaz tabi ki
Merve_31 Candyboy evet çok kafama takıldı bu ay çokta huzursuzdu pek süt içmiyordu sütüm mü azaldı acaba