22 Ocak sezeryan günümüz
3 tane pijama takımı kendime
Emzirme sütyeni
İç çamaşırı koymadım çünkü depend giyicem 1 hafta en rahatı çünkü
Terlik hırka çorap süt sağma mk koydum 1. Çocuğumda lazım olmuştı almamıştım pişman oldum
Bebişede 2 bir penye bir müslin battaniye koydum kalın battaniye koymadım çünkü hastane sıcak
10 şu hastane çıkışı 5 li 5 li yine hastane çıkışlarını koydum bir takım da alt üst aldım ne olur ne olmaz en fazla eve gelir benle çorap iç zıbın bide hastaneden çıkarken peluş tulum bebeğe korse aldım yanıma karnımı yukarda tutması için takıcam dikişe değmicek şekilde bebişe bez pamuk koydum kahve plastık ketıl falan alıcam yanıma şuanlık böyle çantam