Burcumeydan ben de devlet hastanesinde üroloji doktoruna sordum, çocuğun durumuna bağlı dedi, yenidoğana yapmıyoruz demedi. Kilosu, sağlık durumu vs önemli dedi ama 4-5 aylık olmasını öneriyorum dedi. Yenidoğana yapmanın avantajı da var dezavantajı da ama genel olarak bebekten bebeğe değişiyor dedi.