Baby_B merhaba, bizim de martta doğumumuz. Kelimesi kelimesine katılıyorum yazdıklarınızın. Sürekli şekerleme isteği var. İki kez o ağrılar yüzünden korkup acil ziyaretinde de bulunduk :) sağlıkla zamanında gelsinler inşallah bize de bolca enerjiler olsun 💕