Busebatuhan bende 16+1 günlüğüm hala aynı şekilde devam ediyor hiç bişey yiyip içemiyorum 20 gün kadarda hastanede yattım. Önce prilam sonra prizine geçtik şuan prizinle beraber onzyd diye bir ilaç verdi doktor dilaltı. Dündn beri kullanıyorum inşallah faydasını görürüm aynı zamanda zencefilli gazoz dene canım bana bir tık iyi geldi ama heryerde bulmak zor migroslarda fln varmışta biz aktardan bakkaldan şansa bulduk. Birde annem taze zencefili rendeleyip içine bal koydu sabahları bir tatlı kaşığı yiyorum. Sende dene sor araştır bunları inşallah şifa buluruz