Yetersukrbck_0618 Aşırı tereddütteyim kızlar daha 8+3 üm etliğe gidiyorum ama olumsuz yorumlar var Sizce ikisi de iyi mi farkeden bişey var mı etliğe devam mı etmeliyim bilmiyorum