Arkadaşımın ultrason görüntüsü.
Son adet tarihine göre (11 Kasım)
6+4 olması gerekiyor.
İlçede bulunan devlet hastanesinin birine gidebilmiş bugün.
Doktor 5 haftalık olduğunu, kesenin oluştuğunu ama bebeğin henüz görünmediğini söylemiş ve haftaya perşembe tekrar gel kalp atışını duyarız inşallah demiş.
Ben fotoğrafı görünce arkadaşımı korkutmamak adına birşey söylemedim tabii ki şuan bile üzülerek söylüyorum ama 9 ay önce aynı şeyi yaşayıp kürtaj olduğum aklıma gelmedi değil.
Kesem boş ve büyümeye devam ediyordu. Ama bebek oluşmayınca kürtaj oldum.
Sizce bu fotoğraftaki kese hem bomboş hem de büyük değil mi? Ben yanılıyor olmayı çok isterim. ☘️
