Heterozigot olanlar yatkınlık var demek
Homozigot olanlar gende bozukluk diyorlar
5G-5G yazanda bir mutasyon var sanırım
Gebelikte corasprin ve iğne kullanılıyor
Pıhtılaşma bozukluğu bebeğe giden kan akımını etkileyip beslenmeyi ve oksijen almasını bozuyor bebeğin ve çok riskli maalesef
Kadın doğum doktoruna göster mutlaka ve bir kaç doktordan tavsiye almanı öneririm