Meridaily Kızlar çok silik görüyor musunuz yoksa bana mı öyle geliyor? 5 dk bile geçmeden çıktı. Regle 1 gün var https://imgyukle.com/i/CpqjC1
Eldgrn Meridaily teste göre var gözüküyor Ama bunun kanla onaylamanız lazım. Ben bu tarz test ile 5 tane bundan daha silik pozitif gördüm ve hamile değildim. O sebeple kan ile onaylamadan hamilesiniz diyemem ama çizgi gözüküyor
Meridaily prensesannesi-01 yaaaa🥹🥹 diyorum ben mi çizgi görmek istiyorum acaba ay inanasım gelmiyor 🥹
Meridaily Eldgrn kaset test yaptım onda da çıktı ama o daha da silik🥹 evet kan en garantisi sanırım adet gecikmesini bekleyip kan vereyim en iyisi❤️
Meridaily 1tosbikannesi hayırlı olsuuun sağlıcakla alın kucağınıza bebeğinizi inşallah🥹🤲🏻 gecikme oldu mu sizde yoksa adet öncesi mi çıktı testte, böyle silik miydi? Betanız kaç çıktı bir de 🥹😊🫶
1tosbikannesi Meridaily yok gecikmedi reglime 4 gün var betam 4.76 pazartesi günü kan verip yükselmiş mi diye bakacağım inşallah vardır 🌸
Meridaily Yaprakunallar sağol kuzum ama ben hala emin olamıyorum yalancı pozitifse diye. Yarın bir daha yapacağım bakalım test. Belirtiler: adet olacak gibi ağrı, aşırı gaz sıkışması, memelerde sancı (bu adet donemınde de oluyordu ama bu kadar acımıyordu.)
Meridaily 1tosbikannesi hayırlı haberler al inşallah kuzum🫶🥹 betayı görmek bana da nasip olsun inşallah❤️
haticeazakliatalar Eldgrn aslında çok öneriyorlar onu da. Ben artımed ile bugün yaptım yanıltıcı diyorlar. Prodoctoru tavsiye ettiler bana da