risra2580 Kızlar merhaba, ağustos ayında kimyasal gebelik geçirdim. Adet düzensizliğim var ama ilk defa 62 gündür adet olmuyorum, test yapmaya çok korkuyorum bana bi akıl pozitif bi hikaye anlatin nolurrr
Mom6535 risra2580 ben bir ay adet gördüm aslında adet değildi kırmızıydı kanama 2 gün sürdü sonra 1 günde kahverengi leke geldi normalde böyle olmazdı adet oldum diye üstünde durmadım sonra 2. Ay adet olmayınca test yaptım anında pozitif çıktı kendimi bir aylık hamile sanıyordum taki 8+3 haftalık çıkana kadar üstüne görmüşüm 2 aylıkken öğrendim kızımı ama bu zamana kadar test yapmamanız çok garip bir sıkıntı da olabilir sonuçta idrar testi yapın testte negatif görürseniz eğer kadın doğum uzmanıyla bir görüşün derim