gozde91 Kızlar bat 28-29 Aralık bu sabah kan verdim sonucum 61 geldi sizce de düşük bi değer değil mi 😞
Smiley87 gozde91 düşük olması önemli değil 5in üstü pozitif demektir. 2 gün sonra testi tekrar ettirin en az 2 katı değer olursa gebeliğiniz sağlıklı demektir. Hayırlı olsun 🥰
gozde91 Smiley87 ilk gebeliğimde adet günü 400 çıkmıştı direk bunda az çıkınca çok stres oldum 🙈 olumsuz düşünceler geliyor hep aklıma
Larraa Henüz çok yenidir bu yüzden düşük olması normal. 2 günde bir kan verip takip edebilirsiniz. Düzenli artış olursa her şey yolundadır🌸
gozde91 Mini_baby gerçekten mi peki adet öncesi mi öğrenmiştiniz sizde. Ay ben niye bu kadar stres oldum bilmiyorum 😅
gozde91 Mini_baby ilk gebeliğimde direk 400 ile öğrenince kimyasal da yaşayan çok oluyormuş direk aklıma o geldi ama bana şuan umut oldunuz 💐