gamzerk Kizlar birsey merak ediyorum dogumu boyle yakin olup enfeksiyonu olup sezryan dogum yaptigi halde sıkınti yasayan oldumu bebegi ile ilgili? Ben bugun birsey duydum bi tanidik ile ilgili aklima takildi
Fatmanaz gamzerk bende 37 haftalıktım oldum ama ilaç kullandım geçti tabi doktor tavsiyesiyle hiç bir sorun yok şimdi ama beni çok yıpratmıştı erken doğumu tetikleyebilirmiş zaten
Fatmanaz gamzerk hatta bebeğimde de bir sorun yok çok ateşlenmiştim bebeğe o zarar verebilir diye doktorum hemen çağırmıştı serum takıldı bir gece kaldık hatta