Bende öyle uyuyordum bi kaç kez kalkıp şekerimi ölçtüm benim gebelik şekerim olmasına rağmen açlık 50lere düşüyordu doktor bana uyuyacaksan da yanına biraz kuruyemiş ve su koy azıcık ye iç geri yat demişti o kadar uzun saat açlık hele hele susuzluk iyi olmuyor malesef. Yoksa uykunun bı zararı yoktur tabiki