Gokturkmom_ kanz markası aldım daha dogurmadim ama kendimde geceleri sürekli tıkandigim için kullanıyorum çok memnunum hatta bir gün sabaha doğru kapattım nasıl olsa birazdan kalkicam diye inanın yarım saat bile uyuyamadim o zaman daha iyi anladım etkisini.ebebekten almıştık birkaç ay önce 1800 e yanılmiyorsam. Trendyoldada var