Detaylı ultrasonu üniversite hastanesinde perinatolojiye yaptırmıştım renkli açmadı özele gittik daha sonra takip için ama o da detaylıda açıyorum ben sadece ve suan bebeğin iyi olsun da görmesen de olur dedi yani bu kadar zor bir şey mi anlamadım 🥲 tabiki sağlık açısından iyi olsun o yüzden en iyi hocalardan birine gidiyorum özelde ama renkli de görmek istiyoruz sonuçta annelik duygusu siyah beyaz bir şey anlaşılmıyor yani her randevuda gösteriyor mu sizin hocanız merak ettim hiç görmeyen var mı 25 haftalığız bu arada kafası da iki hafta önde gidiyormuş 🥹