nurmltli61 Kızlar ben dalinin ürünlerini kullanmayı düşünüyorum kullanıp memnun kalanlar var mı? Şimdi yeni yeni şeyler çıkmış ama dalin çok eski bi marka hemde bana güvenilir geliyor siz ne düşünüyorsunuz
umrumdadegil nurmltli61 dalin eskisi gibi değil bence. Eskiden dalinle bi yıkanırdık mis gibi kokardık bende dalın aldım ilk ama pis kokuttu bebeğimi başında da konak çıktı hiç memnun kalmadım ecowell kullanıyorum
Mrsacar nurmltli61 dalinin bebek yağı kızımda alerji yapmıştı yeni doğduğu zamanlar şimdi 2 yaşında şampuanını kullanıyorum memnunum şampuanından 🤗
nurmltli61 rumikaa Bende öyle düşünüyorum ya şimdi yeni şeyler çıkmış ama dalin daha güvenli geliyor bana
rumikaa nurmltli61 evet başta mustela düşündüm ama eşimle oturup konuşunca bizim çocukluğumuzda bile vardı diyip dalin aldık
DryStr @nurmltli61 4 yaşında kızım var doğduğundan beri hep dalinle yıkadım hala öyle yıkıyorum ben memnunum açıkçası herhangi bi aksi durumla karşılaşmadım şuan 33 haftalık gebeyim nasipse bunda da dalinle devam edeceğim 🌸
nurmltli61 rumikaa Bende aynı ilk mustela düşündüm sonra dedim eskiden bunlar mı vardı dalin markası en eski marka hem güzel de kokuyor
Mrsacar nurmltli61 yeni doğan döneminde değilde ilerleyen dönemlerde kullanabilirsin bence 😅 yinede sen bilirsin tabi 🤗
ikibaloglanannesi nurmltli61 Deterjan olarak uni baby kullandık ilk 1 yıl. Dalinin şampuanı alerji yaptı.
Booksandcats Deterjanını kullanıyorum alerji vs yapmadı memnunum. Bir de bebek vazelinini almıştım ama o sanki pek iyi gelmedi gibi bebeğime
Ftmnr_35 Oğlum ilk doğduğunda dalin ile yıkıyordum doktorumuz dalin kuruluk yapıyor vücutta demişti. Odur budur mustela kullanıyoruz. Çok memnunum. Oğlumun cildi atopik bir ciltti. Hepsi geçti şükürler olsun.