Zehramecek1 benim 21haftada makat gelişti, 25.haftada baş geliş oldu, dün gittim 28+2 yine makat geliş gözüküyor 🤣 ama doktor yeri hala geniş dönebilir dedi. Eğer özele gidiyorsanız onlar genelde normal doğumla uğraşmak istemedikleri için şimdiden söylemiş olabilir. Ben devlete gittim son kontrolde o da erken olduğunu dönebileceğini söyledi. Forumda okuduğum kadarıyla 35-36ya kadar vakti bazılarının doğumda bile dönebiliyormuş ama ben o kadar beklemek istemiyorum tabi😂 kilo olarak da her bebek farklıdır doktor eğer haftasıyla uyumlu dediyse sorun etmemen gerek zaten 30 dan sonra daha hızlı alıyorlar. Siz yine kahvaltınıza yemeğinize dikkat edin sağlıkla gelirler insallah