15 aralık pazar günü gayet normal bir güne uyanmıştım erken doğum riskim 0dı akşama doğru bana bişey oldu elim ayağım titriyordu eşime iyi olmadığımı içimin titrediğini söyledim o da biraz uzan dedi neyse uzandım birden bişey aktığını hissettim kanamam oldu sandım wcye gittim iç çamaşırım ıslanmıştı 10 damla kadar falandı. eşime söyledim belki idrar torbana baskı olmuştur bir takip edelim dedi sonra ben iç çamaşarımı değiştirdim takip etmeye başladım damla damla sürekli
ıslanmaya devam etti 36+6 daydık geceye doğru hastaneye gitsek mi gitmesek mi
diye konuşurken eşim içimiz rahat etsin en fazla geri döneriz dedi. gittik hastaneye 1 tane doktor var 2 sezeryan ameliyatı var 2 saate anca gelir doktor dedi hastane . annemin evine yakın anneme gittik beklemeye başladık o sıra da hastaneyi aradım doktor çıktı mı diye sormak için muayene alamayacaklarını 1 sezaryan daha geldiğini söylediler. eşime eve gidelim sabah pazartesi zaten kendi doktorumuza gideriz dedim o da onayladı tam hastanenin önünden geçerken eşim tekrar bir konuşalım benim içim rahat etsin dedi girdik hastaneye durumu anlattık doktorun arada olduğunu muayene edebileceğini söylediler bu sırada saat 12 yi geçtiği için 37 haftalık olmuştuk. Doktor ultrasyondan baktı suyu azalmış bebek 3500 haftasına göre de iri dedi çatı muayenesi etti kesede delik var dedi normal doğum istiyosan açıklığın yok 18 saat sancı çekersin sonunda tekrar sezaryene alabiliriz garanti veremiyorum suyu az bebeğin bekleyemeyiz dedi. sezaryen istersen 1 saate alalım seni dedi eşimde bende ağlamaya başladık sezeryan olsun dedik sonra beni hazırlamaya başladılar. 02.34 de 3200 kilo bebeğim doğdu . spinal oldum başlarda herşey çok iyi gidiyordu. odaya çıktım anestezi etkisi geçtikçe ağrılarım oldu. 1 . gün çok fazla ağrım oldu ağrıdan ağladım ama 2. gün hem daha iyiydim hem ağrılarım ara ara geçip ara ara devam etti ama dayanamayacağım gibi değildi. şimdi hala arada dikişlerim acıyo ama yürüdükçe daha iyi oldum. Spinal olacak olanlara tavsiyem sabah öğlen akşam kahve içmeleri , ben hep içtim. bebeğimin kontrolü olduğu 4. gün kahve içmeyi ihmal ettim dayanılmaz bir baş ağrısı çektim napıp edip o kahveyi için kızlar. öyle böyle bebeğini kucağına aldığın için mutluluktan ağrılarınızı önemsemiyorsunuz darısı başınıza su gibi doğumlarınız olsun.