Ssinem24 Kzlar 20+3 haftalık hamileyim aşırı derecede bel ağrısı yaşıyorum masa başı işteyim benim gibi şimdiden bel ağrısı ceken varmı
Nillayyy Ssinem24 bende bel ağrısı çok oluyor magnezyum ve D vitamini kullanıyorum onlar sayesinde biraz azalıyor isterseniz doktorunuzla konuşun sizde başlayın
ikibaloglanannesi Oğlumda da bel ağrım çok oluyordu. Hatta 30 larda daha da artmıştı. Bebek ağırlaştıkça normal Dinlenmeye çalışın. Oturduğunuz zaman arkanıza yastık koyun.