Ceren-Mehmet06 Merhaba kızlar 2 kez kimyasal gebelik 1 kez de kürtaj durumum oldu bat 23 dü olmadım 3 gün gecikti bugün test yaptım silik çıktı bakabilitmisiniz
Ceren-Mehmet06 1tosbikannesi teşekkür ederim inşAllah normal gebeliktir 🙏🏻😍 rabbim isteyen herkese nasip etsin inşAllah
Ceren-Mehmet06 Cimcime30 canım bende bi yöntem denedim ayın 2sinden beri eşimle kullanıyoruz ondan sonra hamile olduğumu öğrendim
Ceren-Mehmet06 Yaprakunallar göğüs şişliğim vardı dokununca acıyordu bu ay sürekli kasıgım agrıdı ama şuanda yok 2 gündür de adet olacakmış gibi hafif karın ağrısı vardı rabbim inşallah sizinse güzel hber almanızı nasip eder♥️
Basakparlar Ceren-Mehmet06 adet olacakmış gibi ağrılar oluyor korkma keseyi gördükten sonra 7.haftama kadar adet sancısı çekmiştim şimdi 11 haftalığız
Yaprakunallar Ceren-Mehmet06 test yapmaya korkuyorum ağrı bazen bacaklarimi yayılıyor hemen kasıklarımın altına bir de arada sanki karnımda bıçak gezdiriyorlar gibi hissediyorum uyuyorlar gibi saniyelik değişik değişik hisşer yaşıyorum🤣
Ceren-Mehmet06 Basakparlar teşekkür ederim canım Allah razı olsun Sanada hayırlı olsun umarım ağrılar oyuzdendir
Senamstf Basakparlar ağrılarınız şiddetli miydi acaba ? Benim bazen şiddetli oluyor bazen normal korkutuyor bu durum beni 🥺