sseevvaall4 Merhaba hanımlar 5.ayın ortasındayım sağ göğsümün altında bir ağrı var ara ara yemek yedikten sonra özellikle kendini belli ediyor .Ne ağrısı bu endişelendim bilen var mı
yarenatlas sseevvaall4 ben de aynı zamanlarda böyle bir ağrı yaşamıştım kaburgam batıyor tarzındaydı göğüs hastalıklarına görünmenizde fayda var devam ederse, basit bir kas ağrısı da olabilir üşütme kaynaklı
sseevvaall4 babyandmomy__ doktor şöyle söyledi eğer tek bir parmağınla bölgeyi işaret edebiliyorsan kas ağrısıdır. Büyüklerim ise bebeğin büyüdüğünü göğsüme ayrı yaptığını söylediler.Ve ultrasonda ayaklarının iki göğsüme yakın yerde olduğunu gördük.bebekle alakalı diye düşünüyorduk bence öyle
Bnguuu_102 Merak etmeyin benim de sol tarafımda oluyor doktoruma sordum bebekle alakalı bir durum değil dedi gene dokoturnuza danışmabızda fayda var her zaman
Username06 sseevvaall4 nasıl yani tek parmakla gösteriliyor bende de ağrı oluyo sürekli özellikle de kayıplardan sonra oldu
deletedmom43191 sseevvaall4 evett nefes alamiyordum çok zorluyordu beni neyseki rabbime çok şükür düştü heralde taş 4 senedir uğramıyor bana aman uğramasın 3 tane evladım var korkuyorum o ağrıda doğumdan bile beter ağrısı
sseevvaall4 deletedmom43191 çok geçmiş olsun benim ilk gebeliğim doğum ağrısı nedir henüz yaşamadım hayatımda ilk defa böyle bir ağrı hissediyorum ilk gebeliğim olduğu içinde bebekten kaynaklı diye düşünüyoruz bana da öyle geliyor ya alıştım sanırım bir de bu ağrıya
deletedmom43191 sseevvaall4 size şiddetli vurmuyor demekki sanslisin bana her vurduğunda acile gidiyordum çünkü 😪😪😪
sseevvaall4 deletedmom43191 herkesin acı eşiği farklı sanırım 😏 belki de hastane fobim olduğu için dayanmaya çalışıyorum umarım kısa zamanda geçer bir de ortalıkta salgın var hiç yanaşamıyorum hastanelere
sseevvaall4 Username06 şöyle yani ağrıyan bölgeyi tek parmağınızla gösterebiliyorsanız kas ağrısı dedi bana. Ağrıyan bölgeye dokunun ağrı yayılgan mı yoksa tek bir yerde mi