Kızlar devlette normal doğum doktoru önceki ameliyatımdan dolayı riskli gebelige devam edeceksin dedi bir sonraki kontrolde oraya git bana gelmene gerek yok dedi ama e nabız dan randevu almaya çalıştım perinatoloji den alamadım doktor yönlendirmesi gerekli diye nasıl olacak bilgisi olan var mı ?randevu alamıyorum nasıl gideceğim acaba doktor açmıştır diye düşündüm sistemden ama olmuyor