nurismommy Aynı fotoğrafı biraz karartıp ve orijinal hali ile yükledim sizde bir bakın istedim var mı birşeyler
nurismommy Cimcime30 markası prodoctor adetime 4 gün var en alttaki ilk idrarla yaptım olsa çıkardı herhalde değil mi
Cimcime30 nurismommy aynı soruyu bir hafta önce bende sordum beş gün dört gün üç gün kala yaptım negatıftı regl oldum
nurismommy Cimcime30 geçen ay 10 gün gecikme yaşadım kan vereceğim gün adet oldum o yüzden bu ay çok da umursamıyorum diyebilirim geçen ay hayal kırıklığı yaşadım
Efoo05 nurismommy adetiniz gecikiyosa surekli gebelikte dusunuyorsan bi kadin doguma muayne ol derim canim folik asit basla bence birde
Yaprakunallar nurismommy geçen aydan önce adet düzensizliklerin varmıydı canım yoksa hep düzenli aynı günmü olursun
nurismommy Efoo05 normalde gününden gününe olurum asla gecikmez geçen ay öyle bir durum yaşadım sadece ama bu ay adetimden sonra gitmeyi düşünüyorum kadın doğuma
Farida_Aliyeva_ nurismommy ben adetime 10 gün kala normal kaset testle öğrendim hemen kan testi yaptırdım emin oldum inşAllah sizde güzel haberler alırsınız 2024 bitmeden
nurismommy Yaprakunallar geçen aydan önce hiç düzensizliğim olmazdı günümde olurdum sadece geçen ay gecikmem oldu
DiBuYa Ben de adetten 5 gün önce ve 4 gün önce test yaptım negatif çıktı dün yani 2 gün kala yaptım silik çıktı bence yumurtlamanın olduğu tarihten 14 veya 15. günde çıkıyo
Kucukmeleg-bklyrm3480 Ay bu ne kadar çok test tüm parayı vermeyin sakin olun kafanızı rahat bırakınca olacak iki taneden fazla teste gerek yok üzülmeyin olur kısa zamanda